Президент України Віктор Ющенко підписав закон України «Про внесення змін у деякі закони України щодо розмірів допомоги». Цим законом допомога при народженні дитини збільшена до триразового розміру прожиткового мінімуму, повідомляють «Подробности».

Закон набуває чинності з 1 січня 2006 року.

Нагадаємо, що закон Верховна Рада України прийняла 3 лютого 2005 року. Законом вносяться зміни в закон України «Про державну допомогу родинам з дітьми», згідно з яким одноразова допомога при народженні дитини в незастрахованих у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування осіб встановлюється в триразовому розмірі прожиткового мінімуму на одну особу з розрахунку на місяць; Верховній Раді України дозволяється щорічно з 1 січня 2006 року встановлювати розміри допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку і допомоги на дітей, що знаходяться на піклуванні чи під опікою, у процентному відношенні до прожиткового мінімуму, але не нижче, ніж 50 відсотків від установленого прожиткового мінімуму.

Законом внесені зміни в закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування в зв’язку з тимчасовою втратою працездатності і витратами, обумовленими народженням і похоронами». Ними передбачено підвищити мінімальний розмір допомоги при народженні дитини в застрахованої особи до триразового розміру встановленого законом прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць.

У 2004 році одноразова допомога при народженні дитини незастрахованим особам надавалася в розмірі 360 гривень.

Відповідно до Закону України «Про затвердження прожиткового мінімуму на 2005 рік», прожитковий мінімум на одна особа становить на місяць 423 гривні, для дітей у віці до 6 років - 376 гривень, дітей у віці від 6 до 18 років - 468 гривень, працездатних осіб - 453 гривні, осіб, що втратили працездатність, - 332 гривні.