Розмір мінімальної заробітної плати з 1 липня 2006 року зростає на 25 грн. до 375 грн. замість попередніх 350 грн., які діяли з 1 січня 2006 року. Наступне збільшення зарплати з 1 грудня 2006 року – до 400 грн. Докладніше про вплив збільшення мінімальної заробітної плати в липні на господарську діяльність див. в журналі "Податкове планування".

Встановлено: Стаття 82 Закону України від 20.12.2005 р. №3235-IV "Про Державний бюджет України на 2006 рік"

З 1 лирня 2006 року учасникам бойових дій пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищуються в розмірі 25 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність

Членам сімей, зазначеним у пункті 1 статті 10 Закону "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", а також дружинам (чоловікам) померлих інвалідів Великої Вітчизняної війни, які не одружилися вдруге, пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищуються на 25 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. Дружинам (чоловікам) померлих учасників війни і бойових дій, партизанів і підпільників, визнаних за життя інвалідами від загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищуються на 10 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність

Встановлено: Пункти 3, 5 Закону України від 05.10.2005 р. № 2939-IV “Про внесення змін до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"