Прийнятий голосами парламентської більшості бюджет Уряду на 2004 рік запам'ятається громадянам України не тільки зниженням мінімальної заробітної плати з 237 до 205 грн. На фоні нечуваного подорожчання хліба та інших продуктів харчування такий новорічний "подарунок" співвітчизникам виявився не єдиним сюрпризом бюджету.
Закон про бюджет 2004 року здійснив серйозну ревізію податкового законодавства в напрямі посилення удару по соціальних інтересах громадян. З нового року підлягають оподаткуванню благодійна допомога, кошти, що направляються на охорону праці, утримання медичних установ та соціальної сфери підприємств, прибуток підприємств громадських організацій інвалідів, вугілля, що видається сім'ям загиблих шахтарів.
Уряд та його більшість, очевидно, вирішили реалізувати принцип: "медицина - тільки для заможних". Чим інакше пояснити рішення по встановленню ПДВ на ліки, медичні послуги, підвищення у 8 разів акцизу на спирт, що використовується для виробництва ліків ? Такі рішення унеможливлюють отримання медичної допомоги більшістю громадян.
З нового року нашим співвітчизникам доведеться платити кумулятивний податок на додану вартість на продаж квартир, що взагалі унеможливить такий продаж. Цим же податком буде обкладатися продаж і доставка газет, продаж книг.
Не обділені "додатковою" увагою і українські селяни. Внаслідок введення унікальних для світової практики норм щодо ПДВ на експорт аграрної продукції з села буде додатково викачано 2 мільярди гривень. На 20% збільшено вартість оплати селянами оформлення права власності на землю.
Фракція "Наша Україна" стверджує, що заяви Уряду про зниження податкового тиску є порожньою декларацією. Відбулося не зниження, а істотне підвищення податків, що не тільки боляче вдарить по кишені громадян, але і по українській економіці. На цьому фоні цинічними виглядають заяви про нестачу коштів для введення в дію мінімальної заробітної плати в 237 грн.
Фракція "Наша Україна" наполягає на перегляді антисоціального бюджету 2004 року із скасуванням включених до нього податкових норм та введенням в дію мінімальної заробітної плати у розмірі 237 грн. з одночасним відновленням міжпосадових окладів в оплаті праці освітян, лікарів, науковців, працівників культури.