Кабінет міністрів збільшив розмір відшкодування витрат на відрядження в межах України, повідомляють «Факти, ICTV».
Відповідно до постанови уряду від 24 вересня, гранична норма добових витрат у випадку, якщо в рахунок оплати вартості проживання в готелях не включаються витрати на харчування, збільшена з 18 до 25 грн.
Якщо у вартість проживання в готелі включаються витрати на одноразове харчування, добові становитимуть 20 грн. (раніше – 14,4 грн.), при дворазовому харчуванні - 15 грн. за добу (раніше – 10,8 грн.), якщо триразове – 10 грн. (7,2 грн.).
Розпорядження стосується працівників підприємств, установ і організацій усіх форм власності (крім державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, що цілком або частково утримуються (фінансуються) за рахунок держбюджету). Для держслужбовців і бюджетников добові на відрядження в межах України збільшені з 18 до 25 грн.
Відповідні зміни набирають чинності з 1 січня 2006 року.
